انواع پيچ و مهره ، سيم بكسل و جرثقيل سقفي
معرفي پيچ و مهره هاي فولادي و استيل، انواع سيم بكسل ها و جرثقيل هاي سقفي

اجاره ديزل ژنراتور ولوو VOLVO

به گزارش حاميان ژنراتور "ديزل ژنراتور ولوو VOLVO كه از موتور هاي ديزلي ولوو پنتا PENTA استفاده مي كند با توان 86 الي 650 كاوا KVA در فركانس كاري 50 هرتز HZ و با توان 96 الي 580 كاوا و در فركانس كاري 60 هرتز توليد و براي فروش و اجاره موجود مي باشد. شركت ولوو بزرگترين توليد كننده صنعتي در كشور سوئد با بيش از 120 سال سابقه قديمي ترين توليد كننده ديزل ژنراتور در دنيا محسوب مي شود. جهت اجاره ديزل ژنراتور ولوو VOLVO توجه به اين نكته كه اين برند از آلترناتور هاي بدون جاروبك با برند هاي ماراتن Marathon و استمفورد Stamford استفاده مي كند داراي اهميت مي باشد.ديزل ژنراتور ولوو با داشتن كيت هاي كنترل و حسگرهاي مدرن بصورت خودكار دما و فشار روغن و همچنين دماي آب در گردش در موتور ديزلي را تنظيم و رگلاژ مي نمايد. رگلاتور سرعت و ولتاژ، كنترل نوسانات ولتاژ، راندمان كاري بالا و عملكرد ديناميك از ديگر مشخصات كاري ديزل ژنراتور ولوو محسوب مي شوند. موتور هاي ديزل ولوو پنتا اتصالي بر روي ديزل ژنراتور ولوو بصورت 4 و 6 سيلندر بوده و در پايين ترين توان مصرف 19.3 ليتر گازوئيل در ساعت L/h و در بالاترين توان مصرف 124 ليتر گازوئيل در ساعت را دارا هستند.به منظور اجاره ديزل ژنراتور ولوو اطلاع از اين نكته كه دماي متوسط محيط براي عملكرد مطلوب اين ژنراتور 27 درجه سانتي گراد است نيز اهميت ويژه اي دارد. حداكثر ارتفاع اتصال اين ژنراتور از سطح دريا 150 متر و حداكثر ميزان رطوبت هوا 60% مي باشد. فاكتور قدرت Power ratio تعريف شده براي ديزل ژنراتور ولوو برابر 0.8 مي باشد. عملكرد اقتصادي، توليد آلودگي كمتر و قابليت تحويل KVA بالا در استارت سرد نيز از ديگر مشخصات و ويژگي هاي اين ديزل ژنراتور سوئدي مي باشد."


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲ تير ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۳۵:۱۴ ] [ عليرضا زاهدي ] [ نظرات (0) ]

بال اسكرو چيست و چه كاربردي در صنايع دارد؟

بال اسكرو

به نقل از نانوتجارت پيرامون بال اسكرو "بال اسكرو در واقع نوعي از ياتاقان صنعتي مي باشد كه وضيفه تبديل حركت
دوراني به حركت خطي را در ماشين آلات صنعتي از جمله دستگاه هاي CNC بر عهده
 دارد. نام بال اسكرو از دو بخش تشكيل شده است كه بر گرفته از دو بخش اصلي
يعني يك شافت دنده شده در مركز بال اسكرو و ساچمه هايي است كه براي جلوگيري
 از سايش بلوك بيروني بال اسكرو بر روي شافت در حين فرايند تبديل حركت قرار
 گرفته اند. شافت مركزي بال اسكرو به شكل يك پيچ يا راد تمام دنده با دنده
هايي به شكل كبريتي است كه در داخل رزوه ها ساچمه هايي مانند ساچمه هاي
بلبرينگ به شكل كروي قرار گرفته اند كه حد فاصل بلوك و شافت را پر مي كنند.
 بال اسكرو ها در گريد هاي مختلف فولادي و استنلس استيل توليد مي شوند و بر
 حسب ميزان باري كه تعليق مي كنند و سرعت انتقال خطي كه از آنها انتظار مي
رود در سايز هاي مختلفي نيز عرضه مي شوند. در عملكرد بال اسكرو در واقع بلوك در بخش بيروني مانند مهره اي بر اثر حركت دوراني شافت بال اسكرو منتقل مي شود كه اين سرعت انتقال هم به طول گام رزوه هاي شافت بال اسكرو و هم به سرعت دوراني حركت شافت بستگي دارد."


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: بال اسكرو،
موضوع: ياتاقان
[ ۳۱ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۱۴:۵۷ ] [ عليرضا زاهدي ] [ نظرات (0) ]

مزايا و معايب گيربكس هليكال

به نقل از نانوتجارت پيرامون گيربكس هليكال "صدايي كه يك خودروي گيربكس دستي در هنگام رانندگي در جهت معكوس توليد مي كند، بصورت ملموسي دلايل بكارگيري گيربكس هليكال را نشان مي دهد چرا كه اين صداي متمايز در حركت به عقب به دليل بكارگيري دنده هاي Spur ساده در وضعيت حركت به عقب است. چرخ دنده هاي هليكال براي حركت هاي رو به جلو استفاده مي شوند و به طور مشخص بي صدا هستند. البته برخي از خودرو هاي 4 چرخ در حركت رو به جلو نيز در سرعت هاي پايين از دنده هاي ساده استفاده مي كنند كه به سبب سرعت پايين صدايي نيز كه توليد مي شود محدود است.

اجزاي داخلي گيربكس كاهنده هليكال

در مواردي كه وزن و فضا داراي اولويت باشد با توجه به طول بشتر دنده هاي هليكال اغلب ابعاد گيربكس هليكال نيز افزايش پيدا مي كند كه با افزايش حجم و استفاده از متريال بيشتر طبيعتا وزن گيربكس هليكال نيز نسبت به گيربكس هاي ساده بيشتر مي باشد. علاوه بر اين تكنولوژي توليد دنده هاي هليكال نيز بالاتر از دنده هاي معمولي بوده نياز به دستگاه هايي دقيق تر و پيچيده تر داشته و اين امر سبب مي شود قيمت فروش گيربكس هليكال بالاتر از قيمت گيربكس هاي ساده باشد. بطور ساده بايد گفت در جايي كه انتقال قدرت بالاتر در سرعت بالاتر و نياز به گشتاور خروجي بالاتري باشد گيربكس هليكال همواره انتخاب بهتري نسبت به گيربكس هايي با دنده هاي Spur هستند.علاوه بر وزن بيشتر ناشي از طول بيشتر دنده هاي هليكال تماس زاويه دار دنده ها سبب مي شود كه نيروي انتقالي بين دو دنده داراي دو مولفه يكي در راستاي Y كه توسط دنده ديگر در طرف مقابل تعليق مي شود و ديگري در راستاي محور X از نوع بار محوري ايجاد كند كه اين بار توسط خود گيربكس هليكال تعليق نمي شود و بر روي محور مركزي انتقال مي يابد و براي تعليق اين بار اضافي در راستاي محور X نياز به يك ياتاقان و يا رولبرينگ داريم كه استفاده از اين ياتاقان علاوه بر افزايش وزن سيستم سبب افزايش قيمت و هزينه بكارگيري گيربكس هليكال مي شود. اين در حالي است كه تماس دنده هاي Spur هيچ بار شعاعي را به سيستم اعمال نمي كند."

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۱۲:۴۴ ] [ عليرضا زاهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 2
همه : 0
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی